The one and only

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

fredaaaag!

Av mathilda - 29 januari 2010 06:56

chaaaaaaaaa bloggen! äntligen fredag, har bara tre lektioner idag, först äre engelska, sen eeeeeen lång so.. sen blire iaf matte! får tillbaka min diagnos som jag gjorde i måndags tror ja de va. p-o sa iallafall att det gick bra, och att jag aldrig har gjort bättre förut. men liksom sist sa jag åt han att jag inte kommer få nåra rätt alls, så jag behövde  inte göra provet förra gången haha. men första provet jag gjorde fick jag bara 2 av 20 elr nått sånt haha. men slutar runt 13.25 idag, kanske får sluta tidigare. men idag tror ja att de blir valbo, tror jag! får se om jag orkar, men ska fixa mig mer nu.. ha de bra puss <3



dagens outfit:

svart linne från devall

svart spets tröja från gina tricot

svarta jeansthigst från gina tricot

armband från snö of sweden

armband från nån smyckeaffär i södertälje

örhängen från snö of sweden


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilda - 2 februari 2010 20:27


KOLLA DEN ISTÄLLLET BABES!!!!!   www.mathiildaofsweden.blogg.se      ...

Av mathilda - 1 februari 2010 15:56

www.mathiildaofsweden.blogg.se www.mathiildaofsweden.blogg.se www.mathiildaofsweden.blogg.se www.mathiildaofsweden.blogg.se www.mathiildaofsweden.blogg.se www.mathiildaofsweden.blogg.se ...

Av mathilda - 1 februari 2010 07:00

Har fixat en ny blogg, www.mathiildaofsweden.blogg.se Blogg.se är nog bättre. Men kommer o vara inne på den nya nu, kolla den istället. kommer inte o skriva så mkt här. men ska fixa min design senare idag. glöm inte  o kolla min blogg!! ...

Av mathilda - 31 januari 2010 21:10

Funderar på o byta till devote.se...

Av mathilda - 31 januari 2010 19:38

Har beställt silver schampoo! oooh yeah. sen ska jag slinga håret ljusare. mm me like! Sen ska jag troligen köpa kläder + smink. men jag tror jag ska ändra bloggen till rosa. tråkig med vitt -.- ! ser trist ut, men ska kolla lite på tv. men ha de bra...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara blondin eller brunett?
 Blondin
 Brunett

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards