The one and only

Alla inlägg under januari 2010

Av mathilda - 31 januari 2010 21:10

Funderar på o byta till devote.se.

Av mathilda - 31 januari 2010 19:38

Har beställt silver schampoo! oooh yeah. sen ska jag slinga håret ljusare. mm me like! Sen ska jag troligen köpa kläder + smink. men jag tror jag ska ändra bloggen till rosa. tråkig med vitt -.- ! ser trist ut, men ska kolla lite på tv. men ha de bra Pusss <3


      

Av mathilda - 31 januari 2010 12:19

Blev inge gym idag. mammas jävla bil dampar sönder, + så vill hon inte ta bussen heller. åh!, men kollade på "jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren". as läskig ju! haha, evelina satt först i min sängmed mig o kollade på filmen, men sen gick hon för hon sa att hon ville sova inatt. för hon får lätt mardrömmar haha! men så läskig va den inte så man skulle på mardrömmar. kanske får de om man kollar på den för ofta, som jag gjorde med halloween haha. och the ring. ohfyfan!. men ah, vaknade runt halv elva, låg o lyssnade på musik ett tag. sen kom alla minnen fram, som va förra året. jag vill glömma allt, jag ville skrika o gråta.. jag vill bara börja om,. de är nog som evelina säger:: du måste skaffa en ny pojkvän, för då kommer du o glömma honom "mitt ex". det kanske är det jag måste göra för att glömma allting! för de funkade för mig när jag var tsm med ***********.  o ja va ju kär i han, fast ja inte ville va det. men sen blev ja tsm med ******. då glömde jag ju allt!! då mådde jag så jävla bra, men nu måste jag ju glömma en till person. men ah, måste skaffa ny kärlek för att må bra.  men ska hoppa in i duschen nu. skriver mer senare på dagen. ha de bra, puss <3


gammal bild sen ungefär 07/08

  

Av mathilda - 30 januari 2010 23:55

Har seriöst läst typ nån bok, massa brot,misshandel,mord,våldtäckt osv. då läste jag om pernilla o engla. hemskt! jävla idiotjävel anders eklund är!, plus har jag sett han på stan i sandviken. usch!. Men sen kollade jag på robinson finalen, dåligt att den där jävla hans vann! inte ett dugg värdig vinnare. sanna eller anders skulle vunnit!. Men som sagt, kollar på sommaren med göran igen. den är riktigt bra haha. men ha de så bra, puss <3


  

Av mathilda - 30 januari 2010 15:29

har precis kollat på sommaren med göran. Lätt den bästa filmen haha. men ska duscha nu o raka benen. Men skriver sen. ha de bra sötnosar :D <3

Av mathilda - 30 januari 2010 13:28

          


jag älskar min lilla musse baloo. du är min lilla ögonsten. i 11år har du funnits för oss. i mitt hjärta kommer du alltid o finnas, närdu kommer försvinna så kommer ingenting bli som förr. ingen hund kommer att bli som du, du ärspeciell. så gosig, och söt. tänk du vet o känner att jag inte mår bra, när jag är ledsen elr har ont. så hör jag dig gående med dina små tassar, hör dina steg, sen försöker du hoppa upp till mitt knä, så lägger du dig i mitt knä. aw jag älskar dig mer än allting här i världen, du är mitt hjärta! utan dig är inte livet värt att leva. alltid du musse, jag kommer alltid att älska dig. <3<3<3    

Av mathilda - 30 januari 2010 11:37

godmorgon alla läsare. sitter just nu o kollar på nån film. Vaknade runt elva tiden, men ska fixa lite saker senare. men skriver nog senare. pösss <3


  

Av mathilda - 29 januari 2010 22:33

Hittade lite grejer bl.a en tröja på diiza, smink på kicks, o massa grejer. kom hem ungefär vid sex tiden. men kollade på tv, sen lagade jag mat hiihi. Tänk att jag lyckas! ;D . Hahah vet ni vad jag ska göra på söndaG? :D jag ska gå på gym, de som är så bääääst är att det inte är nån åldersgräns, de är de annars på andra gym.. så tråkigt!. Men har kollat på solsidan idag, as bra fan haha!. ah men kollar på let's dance är nu, JAAA! den där jävla agneta fick åka, fan ! jag tål na inte.men ah ha de bra puuuss <3

  

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara blondin eller brunett?
 Blondin
 Brunett

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards