The one and only

Alla inlägg under december 2009

Av mathilda - 31 december 2009 20:15

God kväll!

Kollar just nu på vinterkrysset. Har as tråkigt, typ vid nio tiden ska jag åka bort. Blir borta hela natten, kommer hem ungefär vid åtta på morgonen. Men gott nytt år på er! PUSS . skriver mer år 2010 !


Av mathilda - 31 december 2009 15:30

MITT ÅR 2009

 

Januari: Vad jag minns då så var jag tillsammans med Viktor. Dagen efter när vi träffades dumpade jag honom, då ska jag säga varför jag gjorde det. För det kändes inte rätt för mig, vi var för olika. Så tappade vi kontakten efter det. Sen började jag hålla på med Nicke också lite, men det vart ingenting.

 

Februari: Vad jag minns då kommer jag inte ihåg.. Jag va iallafall lycklig, jag var fri! Inga killar jag behövde tänka på. Men spenderade mycket tid med Fanny, saknar tiden hon och jag hade!. Sen va det mycket filmkväll hos Regina också.

 

Mars: Mars kommer jag inte ihåg, Typ då började jag umgås med Rebecca tror jag. Men mer kommer jag inte ihåg..

 

April: Ojoj!. April var rätt soft, sista april träffade jag Rippe för första gången, va kul o träffa han, fina kille hehe,

 

Maj: Första maj träffade jag Rippe igen, va hemma här. Vi va hela dagen hemma här. De va kul, men på helgen grät jag, på måndagen i skolan grät jag också, varför vet jag inte, jag saknade han så mycket, och jag insåg att jag var kär i han.. Och han hade ju flickvän då. Sen blev det idrottsdag i Bj arena, hade cola,juice,vatten krig med Oliwer och Markus och Simon, Mmm! Jätte kul, alla dom 3 var på mig. Så jag fick gå in i duschen o duscha med kläderna på haha. Så det var kul den dagen. Och så färgade jag håret, skulle färga det lite mörkare, men då blev det missfärgat. Då blev det gråsilver blått ungefär. Blev så chokad o arg så jag grät, men ändå skrattade. Haha, dagen efter så fick jag färga håret hos frisören, då blev det mellan blond, och sen den dagen var vi i Björksätra igen, Jätte tråkigt! Mycket turkar var det.

 

Juni: Oooh herregud! världens bästa minne, iallafall i början. Men som sagt, 1 juni var det skolresa till Stockholm. Hela 6an sålde salami och hade Disco varje månad så fick vi in pengar, Och så var vi med i en tävling på UNF. Så vi vann den tävlningen, vi vann en dag på Gröna Lund, och dom pengarna vi hade, dom blev till mat och bussen Skansen och Vandra hemmet på skeppsholmen, vi var där 2 dagar, kom så väl ihåg när vi var på Skansen, ett gäng killar följde efter mig och Regina, haha!, sen vandra hemmet, vi var ute på kvällen, vi gick till nån båtplats sen såg man Grönan på andra sidan vattnet, va så himla nice, sen körde vi sanning o konka inne hos killarnas rum haha, vet att det är barnsligt men ah, not my idea! Sen blev det folksamling i mitt, fannys, och reginas rum. Asså vi delade, men ah. Blev myspys, Sen dagen efter asså den 2 juni så blev det Gröna lund, det regnade hela dagen men vi hade jätte kul!. Fanny och jag åkte Insane typ 9 gånger, första gången vi åkte så skrek vi som bara den, oh ni vet ju hur de låter när jag skriker ;) , men den va de roligaste, sen när vi stog i kön till kärleks tunneln, så kom en turk till mig Fanny och Sara och han frågade "Nån av er brudar som vill åka kärleks tunneln med mig?". Haha jag bah öööh? Neeä tack? . Jävla äckel han va då. USCH! Sen blev det spökhuset 2 gånger, va jätte läskigt, Hanna och jag blev så rädd så vi ramlade på varandra haha.Allt va så himla kul! Ett minne att minnas livet ut.. Sen blev det skolavslutning. Regnade då också såklart.. Men dagen efter skulle jag träffa Rippe, den dagen blev vi tillsammans, och den 22 juni blev det slut. Fan vad jag mådde dåligt då, va depp hela sommaren och hösten. Mådde så dåligt att jag kunde ta självmord. Seriöst så är det sant.

 

Juli:  Juli var väl sådär, mådde inge bra då heller. Evelina "syster" fyllde år, så var hennes kille hemma här, så 10 juli då hon fyllde år så åkte min familj + hennes kille + släkten till Åland, vi åkte med Eckerö linjen, funkade väl. Mådde illa då också. Sen efter några dagar så åkte vi till Leksand, va sjukt tråkigt. Badade sent på natten, med pappa och Timmy "evelinas kille", vi badade 2 gånger på natten. Precis efter första doppet så gick vi tillbaka till husvagnen, så satte vi på oss kläder oså, sen spelade vi spel och pappa bah: Mathilda!!! ska vi ta ett dopp till, ja bah: eeeh! de är svinkalllt!. pappa bah: Jaja men du är ju halvfinne, ja bah: Ja de är jag, okej då vi hoppar i igen då. Så badade Timmy med. Sen blev de klart, då gick vi tillbaka till husvagnen igen, vi var uppe till ungefär halv 4 på morgonen, vi skrattade osånt. De va till o med folk som knackade på o sa till oss, sen kom chefen också. Haha, dagen efter fick vi nog. Vi åkte hem till Storvik, och mer kom jag inte ihåg i juli.

 

Augusti:  4 augusti var jag och mamma till Stockholm, as mysigt. ÄLSKAR VERKLIGEN STOCKHOLM. va där hela dagen. Sen den 18 tror jag började jag skolan, de va inte så kul.

 

September:  Månaden kom jag ej ihåg! Sorry

 

Oktober: Den här månaden kom jag iallafall  ihåg, jag sov hos Hanna, vi drack cider o chips och kollade på idol. Så gjorde vi lite bus ute också. Sen va vi lite dum, vi *****... hahha! men de va nice o göra det, ooh!

 

November:  Månaden jag fyllde år. kommer inte ihåg så mycket, men fick iallafall en tröja och en ny mobil.

 

December: Årets sista månad.. Den här månaden har varit bra, har kommit närmare Julia också. Och i julklapp fick jag en ny plattång, bobby's, t-shirt,halsband,pengar. Och nu är det nyårsafton. Skava i Sandviken me mamma på hennes jobb, Jaja mobba mig inte! Menjag vill itne vara hemmma. Haha, och jag spelade miljonbingo. Och jag var jätte nära på o vinna massa saker, typ 2 bilar, 1 resa till Australien, en vägg tv, 3 miljoner kr, 500 000 kr, 250 000 kr, home styling,

 

TAGGA 2010 !

 

 

Skolavslutnings klänningen,

Den dagen jag färgade mitt hår mellan blondt och så är de nyklippt!

Saknar sommaren otroligt mycket!  

  

 

Tack för det här året, Det har varit jätte bra!

Har både varit, kärlek,vänskap,bråk,tårar,skratt,känslor!!

Av mathilda - 31 december 2009 13:52

Godmorgon!

Vaknade faktist klockan halv ett, STOLT! annars vaknar jag en timme senare.

Vaknade av ett sms från Julia. Men ah, just nu är jag värsta neger. Ser hemsk ut!. Iallafall i ansiktet, och armarna, herregud! men jag ska försöka tvätta bort lite. Men ah, ska duscha nu. Sen ska jag äta något. Sen hela natten blir det Sandviken, men smsa med mig hela dagen + natten!   


2009 har varit det bästa året på länge!

GOTT NYTT ÅR!

TAGGA 2010 !!!


  

Av mathilda - 30 december 2009 23:32

         

Av mathilda - 30 december 2009 22:25

 

va nära och vinna en resa till Australien, va bara ett nummer kvar!


och en stor platt tv, va bara ett nummer kvar!


och två volvo bilar, va bara två nummer kvar!


och 3 miljoner kronor, var bara två nummer kvar!


och en resa till New York, bara två nummer kvar!


och 250 000 kr, bara två nummer kvar!


och 50 000 kr, bara två nummer kvar!



ASSÅ HERREGUD! VA AS NÄRA!!!


FICK FAN ONT I HJÄRTAT NÄR JAG SPELADE MILJONBINGO :O


EGENTLIGEN HAR JAG EN SÅN TUR :D


  

Av mathilda - 30 december 2009 15:23

1.vad är din bilddagbok?

sv; aannamathilda@bdb


2.VARFÖR ÄR DU SÅ SNYGG?

sv; haha ingen aning :)


3.hur länge tar det att fixa ditt hår skitfint!

sv; jadu, ungefär en timme. plattar det o fluffar upp det.


4.ditt hår! hur får du det så stort? :)

sv; jag tuperar bara!


5. visst är du fin?

sv; ibland.. ibland inte ;)


6.har du gjort din blogg sj eller har du fått nå hjälp så fin eren :o

sv; det är gjord av mina egna fingrar


7.hur länge fixar du dej på?;*********

sv; beror på, ca. 1 timme.. kan blir mer om jag är seg.


8.hur kan du få håret så fint, hur göru lixom?:$

sv; jag kallar inte mitt hår fint, men tuperar osånt och plattar det.


9.var bor du;)

sv; storvik


10. gillar du någon?

sv; kanske (:


11.hur många besökare har du per dag? ;*

sv; nja har inte kollat riktigt


12.vem vill du ha;-$?

sv; deeeej!


13.träffas nån dag?

sv; okej haha


14.E du cool? (h)

sv; klart


15.haha vilken sko storlek haru?

sv; 39 o ibland 40


16.Är du tuff ?:D

sv; klart jag är tuff!


17.Vilken är din favorit låt xD hahah

sv; oj, de är många!


18.har du haft sex?

sv; oskuld!

Av mathilda - 30 december 2009 14:15

God morgon bloggen!

Vaknade runt halv två idag, ovanligt. NEJ!. Ska försöka gå upp tidigare.  Men idag ska jag smörja in mig i brun utan sol, sen ska jag testa lösnaglarna. Oså blir det o slappa, senare ikväll blir det och spela miljonbingo haha. Jo jag kanske vinner nånting, man ska ju alltid chansa. :) , Men ska äta nånting nu, ha de bra,skriver mer senare ikväll. Puuss <3


  

Av mathilda - 29 december 2009 23:01

  

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag vara blondin eller brunett?
 Blondin
 Brunett

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards